Referencje

zuno

ZUNO AG

Dla Banku ZUNO prowadzimy działania w zakresie optymalizacji stron internetowych na potrzeby wyszukiwarek na Słowacji oraz w Czechach.

enel

Slovenské elektrárne

Najnowsza kampania marketingowa Słowackich elektrowni ma na celu wzmocnienie wzmocnienie marki Energia pre krajinu (Energia dla kraju), a za pośrednictwem tego również aktywności Enelu w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu (głównie w Internecie).

union2

Union poisťovňa

Z firmą ubezpieczeniową Union współpracujemy już od trzech lat oferując usługi obejmujące SEO oraz zarządzanie reputacją na rynku słowackim oraz czeskim.

eset

ESET

Dla firmy ESET prowadzimy działania obejmujące optymalizację stron internetowych dla wyszukiwarek na Słowacji oraz audyty stron internetowych dla różnych segmentów i produktów oferowanych przez firmę.

ibm

IBM Česká Republika

Czeski oddział IBM korzysta z usług VISIBILITY obejmujących usługi marketingu internetowego oraz doradztwa w zakresie strategii rozwoju stron internetowych.

falck

Falck

Usługi w zakresie ochrony zdrowia są dla Falck priorytetem nr 1, która musi być wsparta również przez kanały internetowe.

 

Mercedes-Benz Slovensko

Dla Mercedes-Benz przygotowaliśmy stronę produktową dla nowych samochodów. Strona dostępna jest pod adresem Tvojmercedes.sk.

 markiza

TV Markíza

Voyo.sk – portal oferujący filmy i programy TV Markíza wymagał optymalizacji, dlatego przygotowaliśmy audyt SEO.

 

Referencje według branż:

icons-bankBanki, firmy ubezpieczeniowe energy_iconTechnologie, energetyka i zdrowie shoppEshopy i software travelTurystyka, wellness i hotele education_iconNieruchomości, przedsiębiorczość i edukacja

Szkoliliśmy i wykładaliśmy dla:

SSE logo 230-trustport adidas logo Lidl logo 230-shirtinator
230-pricemania 230-HNevents  230-eu Sygic logo

Wybrane pisemne referencje od zadowolonych klientów:

140-pricemania „Mieliśmy przyjemność uczestnictwa w całodniowym szkoleniu z zakresu SEO, marketingu i PR internetowego, które zostało przeprowadzone przez Rado Rohala i Juraja Sasko z VISIBILITY. Możemy potwierdzić, że szkolenie poszerzyło wiedzę całego zespołu, otrzymaliśmy odpowiedzi na nasze pytania. Szkolenie było uzupełnione praktycznymi przykładami.” Inż. Michal Král, Dyrektor Zarządzający – PRICEMANIA s.r.o.
——————
140-rakovina „Doskonale wybrana nazwa:) Są nie tylko „widzialni”, ale mają też wizję… Z perspektywy Ligi ponownie możemy ocenić naszą współpracę nie tylko w dziedzinie komunikacji internetowej. Nasza współpraca rozszerza się i obejmuje obecnie kompleksową obsługę kampanii kreatywnej. VISIBILITY przygotowało naszą jesienną kampanię profilaktyczno-informacyjną kierowaną do kobiet. Obecnie współpracujemy przy i przygotowujemy działania kreatywne z okazji 17. rocznicy Dnia narcyzów oraz nagłaśniamy możliwość odpisania 2% podatku na rzecz naszej organizacji. Otwarta komunikacja i „świeże” pomysły, czyli to czego każdy klient potrzebuje, są gwarantowane przez VISIBILITY. Dziękujemy i cieszymy się z możliwości współpracy.” Inż. Eva Kováčová, dyrketor wykonawczy – Liga proti rakovine
——————
140-unionzp Dzięki pozyskaniu linków do naszej strony internetowej zyskaliśmy lepsze pozycje w wyszukiwarce i zwiększyliśmy ruch na naszej stronie internetowej.” Mgr. Marek Kopča, e-commerce specialist – Union zdravotná poisťovňa, a.s.
——————
140-union Współpraca z firmą VISIBILITY przy optymalizacji naszych stron internetowych była dla Union bardzo efektywna. Dzięki naszej współpracy osiągnęliśmy postawione w strategii cele w Internecie, co znalazło swoje odzwierciedlenie również we wzroście ruchu na naszej stronie. Jesteśmy bardzo zadowoleni z osiągniętych wyników. Nasza współpraca będzie kontynuowana w przyszłości.” Inż. Marián Abaffy, dyrektor marketingu i PR – Union poisťovňa, a.s.
——————
140-trinity Jestem pod ogromnym wrażeniem pracą Juraja Sasko, jestem również bardzo wdzięczny za czas, który spędził on nad badaniem wskaźnika ROI dla SEO i PPC oraz nad linkowaniem naszej strony internetowej. Myślę, że wnioski wyciągnięte z badania były celne. Juraj świetnie poznał specyfikę trudnego rynku, na którym operuje Trinity Expert Systems.” Richard Haywood, Marketing Executive – Trinity Expert Systems Limited
——————
140-mather Rado Rohal jest jednym z najlepszych ekspertów w dziedzinie SEO jakiego kiedykolwiek spotkałem. Dzięki bliskiej współpracy z nim, udało nam się osiągnąć cele postawione przed projektem czech.cz, czyli zająć najwyższe pozycje w światowych wyszukiwarkach. Na przykład w angielskiej wersji wyszukiwarki Google, pierwsze miejsce zajęła fraza „czech republic” pokonując 200 mln innych stron.” Michal Jeřábek, Account director – Mather Advertures
——————
140-kiskatravel Korekty, które wprowadziliśmy na naszej stronie - www.kiska.sk - na podstawie analizy przygotowanej przez pana Rohala, przełożyły się na niemal natychmiastowy wzrost ruchu średnio o 89%.” Mgr Tatiana Vilimová, Dyrektor – Kiska Travel s.r.o.
——————
140-werwas „Rozwiązania zaproponowane WLW przez Rado Rohala, w ciągu kilku miesięcy przełożyły się na wzrost ruchu w wyszukiwarce wlw.cz aż o 62%.“ Jan Bockstefel, Marketing Manager – Wer liefert was? spol. s r. o.
——————
140-websupport „Zawsze byliśmy zadowoleni z rezultatów kampanii SEO oraz pozycji słów kluczowych (domeny, hosting, serwery…), które osiągnęły pierwsze pozycje. Kiedy straciliśmy na chwilę pierwsze miejsca, zgodnie z obietnicą daną przez VISIBILITY szybko je odzyskaliśmy.“Michal Truban, CEO– Websupport s. r. o.
——————
zuno Z VISIBILITY współpracujemy już ponad dwa lata. Nasza współpraca obejmowała wszystkie etapy realizacji projektu SEO – od podstawowej optymalizacji po zaawansowane techniki pozwalające rozwijać naszą działalność.” Bohdan Fedor, Sales development expert ZUNO AG