Działamy odpowiedzialnie

W VISIBILITY staramy się utrzymywać nieformalne stosunki i otwartą komunikację, tak w stosunku do naszych klientów, współpracowników i pracowników. Oprócz pracy dla czołowych firm w kraju i za granicą, pomagamy również organizacjom pozarządowym.

Pomagamy

Oprócz projektów komercyjnych, pracujemy również na rzecz organizacji non-profit. Pomagamy im w zakresie przygotowania kampanii i promocji. Wśród naszych „klientów” jest Liga proti rakovine, UNICEF oraz Nota Bene.

Nasza współpraca z organizacją Liga proti rakovine obejmuje promocję i prowadzenie kampanii dla wydarzeń i działań organizowanych przez stowarzyszenie – wśród nich wspieraliśmy Tydzień walki z rakiem czy Dzień narcyzów. W roku 2011 przygotowaliśmy organizacji kampanię, która włączyła słowacki internet w walkę z paleniem w domach i w obecności dzieci. Kampania przeszła nasze oczekiwania i zagościła na 20 słowackich serwisach internetowych oraz zdobyła uznania również w mediach społecznościowych – zwłaszcza Facebooku. Zapraszamy do obejrzenia filmu o kampanii:

Segregujemy śmieci

Segregowanie śmieci w firmach nie zawsze jest najłatwiejszym zadaniem, zwłaszcza, kiedy nie spotyka się ze zrozumieniem pani sprzątającej. Pomimo tego nie poddajemy się i staramy się oddzielać papier od reszty odpadów.

Nieużywamy butelek PET

Każdy, kto zapewnia napoje więcej niż 10 osobom, wie, ile butelek PET może być opróżnianych. Z tego powodu w VISIBILITY używamy Soda Stream, więc butelki PET już nie są potrzebne w naszej firmie.

Używamy ekologiczny transport

Większość naszych pracowników dojeżdża do firmy z Bratysławy i okolic, więc używamy transport publiczny i rowery. Stojak jest oczywistością i do tego, nowy firmowy rower z logiem VISIBILITY, służy do dojazdu na spotkania i z powrotem do biura.

Radzimy, edukujemy, uczymy

Naszych profesjonalnych, wieloletnich doświadczeń nie chowamy tylko dla siebie, ale staramy się nimi dzielić z innymi. Publikujemy notatki na naszym blogu BE VISIBLE! i stronie Reputation.sk, na videoblogu BE VISIBLE!, regularnych webinarach lub wykładach na słowackich uniwersytetach. Edukowanie społeczeństwa i budowanie młodej generacji marketerów są ważnymi częściami naszej firmowej i komunikacyjnej strategii.